Klauzula informacyjna RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanym dalej „RODO".

Informuję, że:

Administratorem Pani/Pana danych jest

TBD Systemy Informatyczne Spółka z o.o. w Kielcach reprezentowana przez Zarząd Spółki

kontakt: ul. Zgoda 57, 25-378b Kielce

e-mail: biuro@tbdsi.pl

tel.: 41 361 61 07

Administrator może przetwarzać dane w celu:

1) zawarcia i wykonania umowy - art. 6 ust. 1 b) RODO - przez czas niezbędny do wykonania umowy i dokonania rozliczeń z jej tytułu,

2) wykonania ciążących na Administratorze obowiązków prawnych - podstawa prawna art. 6 ust. 1 c) RODO obejmujących:

 a) obowiązki z tytułu rękojmi za wady - przez okres trwania odpowiedzialności z tytułu rękojmi;

 b) obowiązki z tytułu odstąpienia lub rozwiązania umowy - przez okres do czasu przedawnienia roszczeń z tego tytułu;

 c) obowiązki związane z wystawieniem i przechowywaniem faktur i dokumentów wymaganych przez prawo podatkowe i przepisy o rachunkowości - do czasu wystawienia faktury lub innych dokumentów, a także przez okres ich przechowywania określony przepisami podatkowymi i przepisami o rachunkowości;

 d) przechowywanie danych w celu wykazania spełnienia obowiązku rozliczalności i innych nałożonych przez przepisy o ochronie danych osobowych - przez okres trwania odpowiedzialności z tego tytułu;

W związku z przetwarzaniem danych w celach określonych w pkt 3 Pani/Pana dane będą udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych

Dane osobowe Klienta mogą być udostępniane pracownikom Administratora, którzy muszą mieć dostęp do danych Klientów, aby móc realizować umowy.

Okres przechowywania danych osobowych:

Przechowujemy dane Klienta przez okres trwania umowy do czasu jej wykonania a także po jej zakończeniu w celach:

- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy,

- wykonania obowiązku wynikającego z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych,

- statystycznym i archiwizacyjnym,

- maksymalnie przez okres 10 lat od dnia zakończenia wykonania umowy.

Klientowi przysługuje prawo do:

1) dostępu do danych osobowych, w tym prawo do informacji o danych osobowych;

2) prawo sprostowania danych osobowych, jeżeli są nieprawidłowe oraz prawo do uzupełnienia danych niekompletnych;

3) prawo usunięcia danych osobowych;

4) prawo ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

5) prawo wniesienia skargi do organu ochrony danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku stwierdzenia niezgodnego z prawem przetwarzania danych osobowych

Podanie danych osobowych jest:

Dane osobowe Klienta przekazywane są dobrowolnie.

Klient nie jest zobowiązany do podania jakichkolwiek danych, a ich podanie nie jest obowiązkiem ustawowym, a jedynie obowiązkiem umownym.

Podanie danych osobowych może być jednak niezbędne do:

 1) złożenia i realizacji Zamówienia;,

 2) wystawienia faktury VAT i dokonania rozliczeń podatkowych;

 3) obsługi, rozpoznania i rozpatrzenia reklamacji lub oświadczeń o odstąpieniu od umowy Klienta i wykonania obowiązków Administratora z tych tytułów;

 4) obsługi i załatwienia spraw, z którymi się Klient zwróci przed zawarciem umowy lub po jej zakończeniu.

Klauzula informacyjna RODO.pdf